måndag 8 november 2010

Är så obeskrivligt trött på skolan. Trots ett lugnt lov. Hade man, som jag och två filurer konstaterade på tunnelbanen hem idag, bara behövt gå till skolan för att umgås och slippa slita som en oxe så hade jag trivits som fisken i vattnet. Men är det ju tyvärr inte så simpelt. Jag är trött på att kämpa med redan uppskjutna läxor, jag är trött på att behöva gå upp mitt i natten (vad det känns som, jävla cutcutcutmörker), jag är trött på att det aldrig finns lediga sittplatser på tunnelbanan, jag är trött på folk med förväntningar, jag är trött på att ständigt behöva fokusera, jag är trött på att jag aldrig känner mig pigg längre, aldrig.. Skulle sitta relativt bra med fet jävla resa till thailand i två månader.

Jahaaa. Så var det med det. Idag har jag varit i skolan. Fick tillbaka två prov, ett med toppenresultat och ett med FMLresultat, allvarligt. Vill dö. Men sånt behövs väl för att man ska få upp motivationen. *snyft*
Använde detta deprimerande tillstånd som ursäkt och åkte istället efter lunchen till Forum nacka med Johanna och Felicia (två mysisar från min klass för dom som undrar lix). Det va kul, aldrig vart där faktiskt satt... Myzzzimyz

Aja, fan va långt det här blir nurå. Känns bra att bara skriva av sig. Kanske borde satsa på att göra svenska analysen när jag ändå är så överdrivet satsig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar